Dostal jsem motocykl ČZ 125 T r.v. 1949. Motocykl byl kompletně rozebrán, vyčišten, nalakován. Motor byl rovněž rozebrán a vyčištěn. Na motocyklu jsou použity původní díly, kromě vypínače světel, klaksonu a manžet na přední vidlici. Zde je několik technických údajů.
Z 125 T | |||
---|---|---|---|
Technická data | |||
---|---|---|---|
Rok výroby: 1949 | Model T 1948-49 II.-V. série | ||
Motor | dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním | Brzda vpředu | bubnová 125X20mm |
Clazení | vzduchem | Brzda vzadu | bubnová 125X20mm |
klikový hřídel | lisovaný – 2ks ložisek SKF 6304 Z (20X52X15) | ||
Vrtání válce | 52mm | Váha | 78kg |
Zdvih | 58 mm | Užitečné zatížení | 150 kg |
Zdvihový objem | 123,2 ccm | Rozvor | 1250 mm |
Výkon rpm | 4HP/4600rpm | Výška sedla | 700 mm |
Rozvod | pístem | Celková šířka | 690 mm |
Mazání | směsí v poměru 1:25 | Celková délka | 1945 mm |
Karburátor | Th 70 Jikov 2916 H | Maximální výška | 995 mmm |
Zapalování | setrvačníkovým magnetem 6V | Rám | z bezešvých ocelových trubek uzavřeného tvaru |
Spojka | lamelová (peris – ocel 5+4) | Spotřeba paliva | 2,5 l/100 km |
Převodovka | třístupňová v bloku s motorem | spotřeba oleje | 1:25 |
Převod primární | válečkovým řetězem 40/15 = 2,66 | Objem palivové nádrže | 12l |
Převod sekundární | válečkovým řetězem 42/17 = 2,45 řetěz 1/2″X5,2 110 čl. |
Maximální rychlost | 80km/h |
Řazení | nožní | Počet míst | 1 (+1) |
Přední pérování | teleskopická vidlice s třecím tlumičem | Přednía a zadní kolo | Drátové 19″ |
Zadní pérování | bez odpružení | Rozměr pneu | 2,50X19″ |